18 december 2011

Grattis fatet.

Jaha.... Det var länge sedan jag skrev något nu. Det var dock inte länge sedan jag drack en dram. Jag drack faktiskt en lilling från min 30åriga Glen Albyn igår. Jag har druckit någon enstaka dram, under denna månad, dock ingen för mig oprövad sedan tidigare.

Vad denna bloggtorka beror på, är att jag haft fokus på ett Jobbyte. Nu börjar det närma sig slutet på nuvarande jobbet. 3 arbetsdagar kvar.

Nya utmaningen startar i januari.

En annan rolig händelse är att vårt Fatprojekt fyller 1år i dag. GRATTIS.

Whiskyåret ska ju även sammanfattas. Hittills 122 olika, men man vet inte vad de sista dagarna har att erbjuda.

Dessutom har jag beställt en egen liten julklapp åt mig själv. Måste jag skriva att det är en flytande julklapp.
To be continued.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar