21 april 2011

Jack & Cola

En kommentar som kom till ett inlägg ang Kvinnor gillar whisky: "En Jack lite hårdrock å damen på bilden kan ju räcka för en kväll...iaf för mig....;)"

En kommentar som kom till ett inlägg ang Highland Skogsbo: "Låter spännande det där matte...men innerst inne så vet både du å jag att det är Jack å cola som gäller....;)"

En kommentar som kom till ett inlägg ang en genomtänkt Whiskylikör: "Säkert en härlig upplevelse, fast du vet ju att det är Jack å cola som gäller"

En kommentar som kom till ett inlägg ang Cocktail - färdigblandat: "Hur många gånger ska jag behöva skriva att den enda cocktail som gäller är ju JACK Å COLA"

En kommentar som kom till ett inlägg ang No guts... No glory: "Du, jag har en idé...Prova att blanda Jack å Cola!!!"

Jag kännde ju att jag måste passa på att möta den där Jack & Cola. Jag gick in på Youtube och kollade hur man gör en riktig Jack & Coke :-)
Nu kan jag bara hoppas att Jack & Coke kan hjälpa mig och min fru (Hon ville också ha en efter att ha smakat min) att bli av med förkylningen.

2 kommentarer:

  1. Bra där Matte...;) men att det skulle ta en sån jävla tid innan du fattade det är för mig en gåta, Rock On!!!!

    SvaraRadera