6 september 2010

Repris i whiskyförrådet

Ingen whisky har slunkit genom min strupe denna helg. Däremot, satt jag och kollade igenom mina provade sorter (på min blogg), då kom Ture, som vid det här laget har lärt sig känna igen den sidan.
-Pappa, jag vill se när jag säger ”Single-malt Whisky” (Tidigare inlägg – Ture 2år i Whiskyförrådet)

När han tittat klart, sa han att han ville gå och titta på flaskorna igen. Jag laddade kameran och tog med mig knoddarna dit. Sonja, snart 2år, som vill göra allt som Ture gör hoppar också omkring och säger -whisky. Givetvis fick minstingen Selma också vara med.

7 kommentarer:

  1. Haha, är inte det där en blivande whiskyfantast vet inte jag. Inte bara vad han säger utan hur...
    Länge sedan man träffade Ture nu, och resten av ligan med för den delen. Har ju slagit till och skaffat bil nu så nu har jag inga bortförklaringar längre. Vi lär styra upp nåt! Är för tillfället utan lur, fråga inte hur det gick till, men hör av mig så fort det är fixat. Ha det gött!

    SvaraRadera
  2. Tjena Johan. GRATTIS på 30års dagen då. Försökte ringa hela gårdagen, men nu förstår jag varför det inte gick.

    Klart vi måste styra upp något...

    SvaraRadera
  3. Så där ja, nu är det bara frun kvar som ska ropa singelmalt inne i förrådet.

    SvaraRadera
  4. ha ha ha
    instämmer.

    när får vi höra frun vråla?

    SvaraRadera
  5. Ha Ha Ha. Jag ska se vad jag kan göra. Jag ska göra mitt bästa...

    SvaraRadera