19 april 2010

210 Besökare på 20 dagar

Jaha. Då har jag haft denna whiskyblogg i 20 dagar. 210 st unika datorer har kikat på whiskybloggen. Sammanlagt 1050 "Sid-tittar".

Tack för det. Kul.

Det började bara, som en kul grej. Ett sätt att kunna visa flaskorna för kompisarna där ute, framförallt på http://www.whiskyforum.se/ Ett sätt att förmedla hur jag förvarar mina whiskys, vad jag gör med de tomma kartongerna och ett lättare sätt att kunna byta samples.

Men nu när jag "Byggt" den här whiskybloggen, så tycker jag att det är djäkligt kul att skriva. Att det sen är 210 unika tittare på kort tid, är ju ännu roligare. Om någon läsare har något tips, idé eller fråga så hoppas jag att ni skriver en kommentar. Passa även på att besöka gästboken till höger i det mörkgröna fältet.

Om någon är intresserad av att byta samples, så fixar vi det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar