31 mars 2010

Tidning med till BB

Tyvärr, så har inte bebisen ploppat ut än. Min fru har satt sig själv i arbete idag, genom att putsa alla fönster. Vi får väl hålla tummarna att det hjälper till lite. Som hon själv sa -Nu är det slut på "Resort Mammas Mage"

Vi håller tummarna för en sömnlös natt på BB istället.

Om förlossningen tar lika lång tid som för våra andra två barn (mellan 12-24 timmar), så misstänker jag att har för lite läsning med mig. Jag har faktiskt inte hunnit läsa nyaste "Allt om Whisky" eller "Whisky & Bourbon", så de är vikta för ändamålet. De är två riktigt bra tidningar.

4 kommentarer:

  1. Ja du kan ju hoppas att de tillhandahåller mkt smärtlindring så att du FÅR läsa. Kan ju hända att jag behöver din uppmärksamhet...
    *blink blink* Vi vet ju båda att chansen är STOR att du hinner plöja båda från pärm till pärm.

    Puss!!!

    SvaraRadera
  2. Jag kanske hinner sova också. :-)

    SvaraRadera
  3. Du börjar få rutin på det här nu. Då har du mycket fin läsning framför dig. Bra reportage om Ardbeg i nya W&B. Lycka till och hoppas allt går bra. Hälsa!

    SvaraRadera
  4. Tack Johan. Vi får hoppas på inatt istället. Ser fram emot läsningen också. ;-)

    SvaraRadera