25 augusti 2010

WhiskyFair 2011 bokat


3 st hytter bokade jag till nästa års WhiskyFair med Vikinglines Cinderella. Hittills är det 10 st kompisar som anmält intresse att följa med. Därmed finns det bara en plats kvar i dessa hytter. Båten seglar fredagen den 14 Januari 2011.


För mig blir det 3:e året som jag åker med på världens största flytande whiskymässa. På mässan har man möjlighet att prova 100-tals olika sorters whisky, samt gå på olika "master-classes" dvs. olika provningar


2009 och 2010 var riktigt lyckade kryssningar. Jag längtar redan...

2 kommentarer:

  1. Blir great, sist var vi två hytter om jag inte missminner mig alldeles. Har du hört något om storleken på mässan? Växer den fortfarande?

    SvaraRadera
  2. Stämmer Rickard. Om man kikar lite på forumet, så är det säkert redan 200-300pers som bokat fredagens kryssning. Och med tanke på den succe, som det varit tidigare år, så lär det fortsätta att komma ännu mera utställare dit, vilket innebär större mässa. Tror på en riktig succe även i år. Ska bli grymt.

    SvaraRadera