1 juni 2010

Whiskyblogg

Detta är ju en whiskyblogg, så när man inte haft tid att surfa whisky, dricka whisky eller prata whisky så blir ju bloggen lite lidande.


Det jag kan nämna är väl att jag har tänkt dricka någon god whisky på Lördag.


Grejen är ju den att jag ska springa Stockholm Marathon på lördag. Om jag får en bra tid så ska jag nog fira det genom att sprätta en av mina oöppnade flaskor. Kanske en Auchroisk RawCask.


Men det kan ju vara så att man måste bryta också (Usch, hemska tanke). Jag har ju tränat bra inför årets lopp, men för några veckor sedan så överansträngde jag en muskel i knäet. Vila i två veckor. Kunde springa 2-3 vändor sedan blev jag Tok-förkyld. Sprang en vända i går, och måste nu vila till dagen D. Är fortfarand snuvig, men det är ju bara tisdag än.


3 kommentarer:

  1. Självplågare. Öppna något lågprocentigt. Du blir nog lättpåverkad på kvällen. He he.

    SvaraRadera
  2. Auchroisk RawCask är jag nyfiken på. Aldrig provat något från detta destilleri...

    SvaraRadera
  3. Det ska vi ändra på snart...

    SvaraRadera